•  
      • ONA JE ŽIVA
        • ONA JE ŽIVA

          • Program:
          • Takmičarski program
          • Trajanje:
          • 88'
          • Režija:
          • Strahinja Mlađenović
          • Scenario:
          • Strahinja Mlađenović
          • Uloge:
          • Suzana Vuković, Minja Peković, Zoltan Pletl, Nina Rukavina, Kristina Jevtović, Pavle Mazalica, Miloš Lazić, Dušan Vukašinović, Jana Savić
          • Produkcija:
          • Akademija umetnosti u Novom Sadu (koproducenti su Radio televizija Vojvodine i NVO „Srpsko slovo“ iz Gračanice)
          • Direktor fotografije:
          • Slavenko Smiljanić, Vladimir Matuski; Montažer:
          • Marijana Grnja, Scenograf:
          • Andrea Ralević, Kostimograf:
          • Strahinja Mlađenović, Kompozitor:
          • Petar Gligorijević, Mihailo Ivković, Vuk Popović, Milan Nadoveza; Dizajn zvuka:
          • Nenad Kuzmanović
        • Projekcije

          06. jul | 17:00
          Centar za kulturu Sopot

        • Na jednom kraju unutrašnjeg dvorišta živi samohrana Majka (45) koju je muž ostavio samu sa dvoje dece. Na drugom kraju živi Žena (30) sa Mužem (50), penzionisanim geologom koji je doživeo težak šlog nakon čega je konstantno na ivici života i smrti. Ove dve žene pokušavaju na različite načine da se izbore sa svojom usamljenošću. Majka očajnički pokušava da nađe drugog muškarca i postaje zavisna od latinoameričkih sapunica, a Žena pokušava da ubije svaku čulnost koja je ostala u njoj i umre zajedno sa mužem. Majčino ponašanje prema deci postaje patološko - ona želi da Dečak (8) zameni svog oca i mrzi njegovu Sestru (23) i njenu bebu, jer je i njih otac takođe napustio. Muž, svestan činjenice da je čitav život posvetio istraživanju unutrašnjosti pećina i time zapostavio Ženu, pokušava da je ubedi da nastavi sa životom bez njega i da joj kaže koliko mu je žao. Ali prekasno je - bolest mu je skoro potpuno oduzela moć govora. Mladi ljudi oko njih (patronažna sestra koja se brine o Mužu i studenti koji žive u istom dvorištu) puni su čulnosti i života. Za Ženu oni su prepreka, a za Majku prilika, vodeći do jedine istine - da eros prevazilazi smrt. 

    •